Yağ Yakmak İçin Altı Farklı Ev Egzersizi

Katılım
1 ay 29 gün
Mesajlar
107
Tepkime puanı
46
Yağ-Yakmak-İçin-Altı-Farklı-Ev-Egzersizi-yatay.jpg


Neredeyse yaz geldi! Göbeğinizdeki yağa bakmayı burakın ve işe koyulun! Bu egzersiz fikirlerini evde denemek kolay ve özel ekipman gerektirmiyor. Daha iyi bir haliniz için bir deneyin.

1) İp Atlayın​

Bunu ilkokulda yaptınız, ama aslında herkes için harika bir egzersiz! Çok fazla alana ihtiyacınız yok, sadece ipiniz ve sizin için yeterli miktarda alan kafi. Günde 30 dakika bile fark yaratabilir.

2) Biraz Merdiven Çıkın​

Gerçek merdivenlere ya da süslü bir adım atma makinesine ihtiyacınız yok! Birkaç kalın kitabı biraraya toplayın ya da kısa bir tabure alın ve TV izlerken adım atarak alt bedeninizi şekillendirin.

3) Biraz Şınav Deneyin​

Şınavlar, çekirdek kaslarınızı eğitmenize yardımcı olan en son egzersiz trendidir. Başlamak için, karnınızın üzerinde zeminde uzan. Baş ve omuzlarınızdan karın, kalça ve bacaklarınıza doğru düz bir çizgi oluşturunuz. Karın kaslarınızı ve kalçalarınızı kasın ve yavaşça nefes almayı sürdürün.

4) Zıplama (Jumping Jack hareketi)​

Bu basit egzersizin etkilerini hafife almayın. Omuzlarınızı, kollarınızı ve bacaklarınızı uzatan ve daralan kolay ve etkili bir aerobik zımba. Başka bir deyişle, kaslarınızı güçlendiriyorsunuz! Ve kalp atış hızınızı hızlandırarak, aynı zamanda yağ yakmanıza yardımcı olur!

5) Squat (Çömelme Hareketi)Yapın​

Squat’lar yeni başlayanlar için kolay bir egzersizdir. Bu hareket uyluk, kalça ve dizardı kirişlerinizi eğiten bileşik bir tam vücut egzersizidir. Squat yapmak, vücudun alt kısmındaki kemikleri, bağları ve eklemleri güçlendirmeye yardımcı olur ve belinizi şekillendirir!
 

Benzer konular

Geri
Üst Alt